viernes, 9 de agosto de 2019

Dia 30 - Phi Phi - Krabi

Abandonem l'illa paradisíaca de Phi Phi per passar un parell de dies a Krabi, en concret a la zona d'Ao Nang que és on hi ha les millors platges i d'on surten la majoría de les excursions cap a les illes del mar d'Andaman.

El vaixell triga només un parell d'hores i hi ha qui es distreu menjant pa.
He comentat que en Jan és un amant del pa? "bu pa", "bu agua" son les seves frases predilectes.

El nostre hotel està una mica retirat de la zona comercial (a uns 10min), però ofereix transport gratuït en tuc-tuc fins allà. El tenim dins una zona boscosa plena d'arbres fruiters i ens ha tocat una caseta la mar de mona just al davant de la piscina. Aquí s'hi respira pau.

El primer que fem en deixar les maletes és demanar-li al propietari que ens porti al centre, son quarts de cinc de la tarda i encara hem de dinar.

El passeig davant de la platja és un carrer de dues direccions amb bàsicament botigues per turistes, restaurants i parades on poder reservar excursions. Una mica com Platja d'Aro però sense massificació.

Hem comprat un pack de galleda i pales pels nens i baixem a jugar a la platja. En Marc està dormint al cotxet d'en Jan, porta uns dies cansat i és que no m'estranya, aquests nens no paren!

Ens asseiem a la sorra i fem castells mentre la Criss negocia amb uns nois del darrera la música que han de posar. Al final han arribat en consens que Bruno Mars pot estar bé, ni per tu ni per mi. Així que passem una bona estona entre castells de sorra i bona música tot veient com puja la marea a marxes forçades. Al final hem d'acabar aixecant-nos a corre-cuita amb el cul i la tovallola xops. I mira que feia estona que ho veiem!

A les 9 ens recull el propietari de l'hotel per portar-nos de tornada. Avui el sopar serà a la nostra habitació, anirem a dormir aviat perquè demà tornem a tenir excursió per les illes.