viernes, 9 de agosto de 2019

Dia 2 - Krabi - Phuket

Últim dia de trasllat per carretera abans d'agafar l'avió, aquesta nit ja dormirem a Phuket en un hotel a tocar de l'aeroport perquè demà marxem molt aviat cap a Barcelona.
A les 5 de la tarda ens vindran a recollir, vam contractar la furgo ahir al vespre a través d'una noia que ens va portar al Night Market. És una de les coses que em fascinen. A qualsevol persona que li preguntes té un conegut que et pot portar a qualsevol lloc a qualsevol hora a canvi d'uns pocs Baths.
I nosaltres hi confiem sense problemes tot esperant que no ens deixi tirats perquè a aquesta hora ja no hi ha transport públic.
La nostra idea per avui és quedar-nos a l'hotel per gaudir de la piscina i després baixar a dinar al poble, però mentre esmorzem ens cau el diluvi del segle.
Així que aprofitem per fer maletes tranquil·lament i baixem al centre a acomiadar-nos de la platja i dels Pad Thai.

Novament, sóc l'única que està desperta al cotxe i aprofito per escriure el post perquè anem molt endarrerits. Perdoneu, es fa difícil durant el dia i a la nit quan arribem a l'hotel estem petats i només pensem en descansar.

A part d'això, aquest any necessitem 3 programes per editar-lo i encara es fa més feixuc. Per la propera, prometem buscar una aplicació millor. BLOGGER malament, molt malament (s'admeten suggerències)

L'hotel està molt bé, com la majoria dels que hem estat, però aquesta nit no tindrem temps ni d'escalfar els llençols, la furgo cap a l'aeroport ens recollirà demà a les 5:15 del matí. Mare meva quina son només de pensar-hi!

I aprofitant que hem de sopar, posem rumb al passeig marítim que el tenim només a 5 minuts, això si, per un camí negre com la gola d'un llop. Novament, sort en tenim de la llanterna d'en Marc.

L'últim sopar a Tailàndia serà... una hamburguesa en un xiringuito típic australià! Per tancar el cercle, el primer dinar també va ser en un restaurant aussie.

I els nens es fan amics de dues noies que juguen al billar i acaben fent-ho amb elles, els deixen tirar i les ajuden a recollir les boles que cauen pel forat. Que maques elles!

I tot s'acaba... el dia d'avui també... i el viatge... les vacances... ja no estic de vancances! Avui és divendres i el dilluns tornarà a sonar el despertador... bufff... és massa per mi...

Fins d'aquí a una estona!